Monday, November 1, 2010

alhamdulillah..

salam..
rineh ada test PROGRAMMING LOGIC CONTROL (PLC)..
tp td test yg ke 2..
kiranya PLC neh test amali la coz nk tgk kemahiran kta..
alhamdulillah test ke 2 td b'jaya jgk idop aku pnya PLC..
tym yg 1st test aku kecewa sgt999999999999..
rs cm gagal je dlm idop n rs cm x b'smgt gler2 nk sambung bljar..
kecewa kot..
yela.. dah la ajr org then diri sndiri yg gagal..
rs cm bdoh je diri neh..
sbulan lbeh kot aku amek msa untuk pulihkn smgt aku n hilangkn memori tntg kegagalan 2..
hehe..
tp b'syukur gak r sjak seminggu lpas smgt blajar aku dah kembali n kembali dgn m'bara..
hehehe..
pulun je aku neh kn..
sblm neh sowh la jgk SB bg smgt aku..
tp x bg secebis smgt pon kt aku..
HAHA..
so,t'paksa la cari sndri smgt 2..
2 la org ckp 'di mana ada kemahuan,di situ ada jln'
hehe..
apa la aku neh..
minggu neh dah la bz dgn test..
bsa la.. kn nk cuti deepavali n raya aji pasneh..
so,lecturer pon bz la nk kejar tym..
apa2 pon aku arap sgt2 agar semua mnusia m'doakan aku (ngada2 plak aku neh)
uhuhuhu..
btw,alhmdulillah test rineh da b'jaya dgn lancarnya..
syukur2 :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails