Monday, November 8, 2010

Kebahagiaan Dalam Kegembiraan

salam..
hrmmm.. bosan neh..
HAHA..
rineh kn ntah npe sjak pg aku epi je..
hehe..
maybe segala kekusutan,keserabutan dah ilank kot dri pmikiran aku..
hehe..
alhamdulillah lega..
smlm aku lepak dgn SB kt tepi pntai..
tym lepak 2 r aku tnya apa yg ada kt ati dia..
then dia pon luahkan la segala persoalan yg ada dlm pmikiran dia..
setelah beberapa lma b'bincang,aku rs dia dah ok n dpt phm kot..
tym alek dia ada ckp pkiran dia dah tenang n xda apa dah yg m'ganggu pkiran dia..
aku sendiri pon da tenang lpas dia dgr ckp cm2..
sbb 2 epi je smpai skrg..
hehe..
klu lah dia dpt phm dri awl,msti x jd cmneh kn..
yg lwknya dia jelez dgn kwn bek dia sndiri..
padahal xde apa pon..
dia je yg pkir lebih2 sgt..
hehe..
tp its ok..
aku trima dia s'adanya..
hehe..
"i was born to tell YOU (GOD) i love YOU (GOD)..
i was born to tell u (SB) i love u (SB).."
ecece..
t'jiwang plak..
HAHA..
hrmmm.. tgh bosan thp dewa neh..
aku ajak dia ngedate kt cafe tp dia plak mls nk turun..
hampeh tol..
dia x tawu pewot aku lapor gler neh..
HEHE..
tp xpe lah.. posa je lah mlm neh..
hehe..
Mungkin kebahagiaan yg aku tgh rs skrg leh wt aku ilangkn lapor kot..
HAHA..
SB!!!!! jom berlari m'cari pelangi b'sma sy..
hee~
:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails