Thursday, November 11, 2010

Grrrrrrrrrrrrr..

hahahahahahahahaahahahhahahahahaahha..
haaa..kn dah jd mereng sat..
hehe..
kecik ati kot..
aku ajk p mkn xnk..
then bla kwn2 ajak p mkn nk plak..
alasannya sbb sakit hati bla kuar je aku x mkn..
bla aku nk mkn mlm neh dia plak p bli mknan x ajak..
bknnya nk b'kira tp mmg sgt trasa..
aku leh je agk dia lapar or x n even dia xnk mkn pon aku pksa je coz aku tawu dia lapar..
tym aku lapar dia bkn nk peduli pon n kot la nk ada secebis sensor utk detect..
bkn nk menagih simpati or belas kasihan tp bla sikap yg d'amalkn 2 x btol,so mkn ati gak r..
asyik2 dgn blur dia 2..
xde langsung naluri kasih syg..
klu lah dia leh phm npe aku x mkn tym kuar..
dia gak ckp aku makin berisi so aku tekad la nk turunkn berat bdn..
aku juz xnk dia mlu klu aku gemok..
hrmmm..bla sowh blajar dgn fazlina utk knl aku xnk..

MORAL NEGATIF = mmg kecik ati bla p mkn x ajak d'tambah plak keadaan yg lapar gler neh..
MORAL POSITIF = jgn lah jd cm aku n mungkin ada hikmah di sebalik semua neh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails