Sunday, October 31, 2010

pdn muka aku! HAHA..

haaa.. neh sambungan neh drpd cte sblm neh..
hehe..
aku dah g amek dia kt jeti..
m'mandangkn ari ujan n aku xde keta so aku g la amek dia b'sma kwn aku..
kwn aku dah la nk dinner tp aku lak kcow daun dowg utk p amek SB..
rs b'slh gak r kt kwn aku sbb kcow daun dowg.. hehe.
tym p jemput SB kt stesen bas,aku t'pinga2 cari dia sbb dia xnk gtaw tggu ktne..
hehe.. aku phm dia ngah moody sgt2 dgn mslh bas n mslh2 laen yg dia smpan..
cian sgt tgk dia.. nk je aku lap air mta dia tym kt kdai mkn 2..
aku tawu dia nangis sblh aku tp dia cover2..
hehe..
blur kot aku n x tawu nk wtpe..
nt bla tanya byk aku tkot dia marah2 aku kt c2 plak..
kang x pasal je kna penyepak dia..
Haha..
tp klu dia nk taw,aku rs b'slh sgt kt dia..
SB.. sy mintak maaf kt awk..
Sy gagal sbb sy bwt awk nangis..
I'm loser! :(

2 comments:

  1. tak suma org perfect, tp kita bole jdi yang terbaik dlm kalangan yg terbaik ! suma org ada kelemahan, so, jgn aggap diri anda loser,

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    makaseh2..
    sy hargai nasihat anda..
    hee~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails