Sunday, January 9, 2011

Nak Jd Yg T'baek Walaupun Bkn Yg T'baek.. Syukran Ya Allah (^-^)

assalamualaikum..
hehe..
kna senyum dlu ape2 pon.. bwu la awet muda.. HAHA..
ermm.. esok dah nk balik ostel..
malasnyaaaaaaaaa.. kejap je cuti.. only 3 weeks..
Tp b'smgt pon ada.. HAHA..
Hari 2 p skolah adik.. Al maklum lah bwu f1.. Hari2 sowh mak abah p..
Manja sungguh.. Jenuh klu dia sowh p spjg tahun.. HAHAHA..
Kt skolah ri2 t'pandang la 1 papan kenytaan n t'tulis
"Sesiapa yg tidak Sanggup merasai kepahitan belajar,nescaya ia akan meneguk kehinaan dan kejahilan sepanjang hidupnya"
T'diam,t'paku n t'pana seketika sambil telan air liur..
Cm tawu2 je aku neh malas blajar n malas nk p ostel..
Tp lpas bc 2,aku dah xnk jd malas2.. Aku sanggup je n trus b'smgt.. hee~

Ermm..
Slalunya result akn d'bagi lepas bwt pmbayaran tym daftar..
Tkot kot spjg cuti neh dok pikir result..
Dah la sem lpas aku mls gler2 nk p clas,mls nk stady..
Pas2 mula r nk gelisah bla pikir result..
HEHE..
Tp alhamdulillah pada hari jumaat b'samaan 7 januari n 12.26 pm msuk la ms8 drpd nurul syakirin binti mohamad kamil n dia ckp "tahniah awk.. awk dekan"
Ya Allah.. Syukur sgt2.. Syukur, syukur, syukur.. Dah 3 sem b'turut2 Allah kurniakan aku rezki cmneh..
Thanx You Allah..
Lpas solat jumaat 2,aku pon kol la si syakirin utk dptkan kepastian.. Alhamdullillah mmg pasti.. Gembira sgt2 tym 2.. Hilang segala resah,gelisah n tkot kt hati neh.. HEHE..
Trima kasih syakirin sbb maklumkan berita neh!!!! HEHE..
Ptot la pd mlm 2 aku mimpi syakirin..
Tetiba ja mimpi dia.. Aku pon pelik..Rupa2 nya Allah kirimkn aku brita gembira bwt kali ketiga m'lalui mimpi spjg dok JMTI.. HEHEHE..
1st mimpi SB..
2nd mimpi SJ..
3rd mimpi Syakirin..
semuanya scra tiba2 je mimpi n aku x mintak pon..
Tp alhamdulillah rupa2 nya semua mimpi 2 adalah petanda yg gembira dlm idop aku.. :)
Sedih r jgk sbb aku jangka syakirin akn dpt dekan jgk rupa2 rezki x m'mihak dia sem neh..

Ermm.. waaaaa.. isnin da nak bkak sem bwu iaitu sem 4..
X sabar rasanya.. x sabar nk tgk cabaran akn dtg,x sbar nk m'besar..
hehe..
B'smgt neh lpas bc kt papan tanda 2 la.. HEHE..
Isnin pg aku akan p dgn mak n abah.. ikot2 nk p sendiri je dgn bas tp abah x bg.. dia ckp cian kt aku.. Hakhakhak.. T'haru aku :(
Skrg SB dah otw p penang dah.. Arap2 p'jalanan dia selamat n d'berkati..
SJ plak ntah ilang ke mana.. HEHE.. Nk je tarik2 rmbot dia.. HAHAHA..
2 la org ckp 'easy come easy go' uhuhuhu..
Tp its ok.. x mkn ati pon.. Gpon dia kn dah b'pnya.. Xkn la aku nk kcow dia lg.. HEHE..
Yg kwn aku sowg neh plak aku x jd kuar dgn dia.. Pnya la nk kuar kali t'akhir sblm aku alek ostel.. Bkn sng aku nk ada masa t'luang..
Pnya la x mkn sejak pg kemarin sbb xde slera.. Then bla dah ada selera ck8 aku nk gak p mkn dgn dia tp x jd..
its ok.. Xde rezki kot.. HEHE..

MORAL di sini : Jgn lah malas belajar.. Walaupun kta bkn yg t'baek tp buktikan n b'smgt lah utk jd yg t'baek!!!!!! chaiyoooook23.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails