Saturday, January 1, 2011

Ahlan Wa Sahlan 2011.. Kemunculanmu D'nantikan.. hee~

slamat tahun baru!
slamat tahun baru!
slamat tahun baru!
hehe..
Teruja la sgt nk masuk taun baru kn pdhl sedih la sbb DAH MAKIN TUA..
waaaaaaaaaaaaa.. HAHA..
errmm.. apa ek azam taun neh?
blom d'pkirkan lg la bwt msa skrg..
HEHE..
alhamdulillah azam 2009 utk dpt pointer 3.5 ke atas dah t'capai n azam 2010 utk kurus pon dah t'capai..
Thanx kpd yg Maha Esa..
"alhamdulillah.. alhamdulillah.. all praises to ALLAH.. all praises to ALLAH"
HEHE..
Mungkin azam taun aku nk tingkatkan kemahiran muzik kot n then nk trus timba ilmu sbyk mungkin kt JMTI tambah2 ilmu kemahiran..
B'guna 2 utk keja nt..
HEHE..
Tp klu aku dpt lebih drpa apa yg aku impikan mybe 2 bonus utk aku..
hehe..
ermm...
maybe azam taun neh jgk =

Dari segi akhlak n akidah : aku sentiasa nk jd more more more baek n nk jgk more more more matang.. ORG TUA la ktakan.. HEHE..
Dari segi kebendaan : nk ns8 bwu n tingin ada keta sndiri.. Bkn mnt sgt pon ns8 n keta.. Ngada le lbeh.. HAHA..
Dari segi plajaran : aku nk tingkatkan kemahiran, tingkatkan pointer..
Dari segi perhubungan : aku nk ada more more more kwn n klu b'juta2 pon x kesah.. hehe..
n aku nk jgk dpt kaseh syg drpd org yg sanggop kasihi aku.. spe sanggop???? CPT ANGKAT TGN!!!!
HAHAHA.. spe la nk kasihi mamat ngekk ngokkk neh kn..
Haaa.. di sini sy x malu pon nk ckp bahawa azam2 2 azam jgk tp USAHA 2 kna la ada kan..
Jgn asyik berdoa tp mls b'usaha x gna jgk..

Bak kta pokcik2 n mokcik2 : Di mna ada kemahuan di situ ada jln yer anak..
Bak kta lagu mentera semerah padi : Di mna bumi ku pijak, di situ langit ku junjung.. HEHE..
Bak kta adnan sempit yg sempit 2 : Di mana ada kemahuan di situ ada highway..
BAK KTA AKU : DI MANA ADA PELANGI DI SITU LA AKU AKAN KEJAR!!!! heeeeeeee~
(^_^)

2 comments:

Related Posts with Thumbnails