Thursday, January 13, 2011

Mencari Yg Hakiki (^_^)

salam :)
semester 4 dah b'mula..
HEHE..
Secara jujurnya awal2 sem neh segala2 nya hampeh..
Dok ostel pon hampeh n p clas pon hampeh..
Klu dok ostel asyik tensyen je dgn p'aturan2 bawu ostel neh..
Skema cm taik..
HELLO JMTI.. INI IPT BKNNYA SEKOLAH MENENGAH..
Grrr.. apa la.. nk kluar pon limit smpai 7.30 je hari2 biasa..
Ingt ini zaman skolah kot..
Nk bwt itu x bleh,bwt ini x bleh..
Pihak pengurusan r neh.. T'lalu sgt nk jd cm tempat lain smpaikn maen tiru jeee...
Otak ada sowg 1 tp x reti nk pkir..
Apa slhnya klu jd n create imej sndiri..
Ckp nk jd institusi yg b'jaya tp cmna la nk cemerlang dlm akademik klu student asyik d'kongkong je..
Huh!!
P clas pon hampeh jgk..
Tgk jadual sem neh cm susah je subjek2 yg ada..
dup dap dup dap..
Gementar,resah n gelisah d'bwtnya..
Tp 2 r kn..
Ckp nk jd engineer tp bla blajar engineering pon dah m'rungut kn..
hehehe..
apa la aku neh..
:)
Secara jujurnya aku x gembira,x b'smgt,x larat,x b'minat,x suka dgn permulaan sem neh..
Maybe bwu p'mulaan kot..
Org ckp klu p'mulaan itu hampeh,x semestinya p'akhiran itu hampeh..
hehe..
Ermm.. Ada SB pon SB cm lg hampeh pd aku.. Bosan bosan bosan.. Npa la dia x tlg hilangkn bosan aku.. HAHA..
Ada SJ plak,SJ lg r bz m'ngalahkn mak datin.. HEHE..
Klu nk tunggu dia anta ms8 mknanya tgh tggu musang b'janggut la 2..
HAHA..
Ayyoyo..
Naseb baek la aku pandai m'bz kn diri wlaupun xda r bz mna pon..
hakhakhak..
Arap2 aku d'kurniakan smgt yg tinggi olehNya,d'kurniakan tubuh badan yg sehat olehNya n d'kurniakan p'akhiran sem yg gembira olehNya..
Amiiiiiiiiiiiiinnnnn :)

2 comments:

  1. aminnnnnnnn....=))
    salam perkenalan..
    i follooowwww...huhu
    do visit my blog klu free ya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails